TÁMOP-6.1.2.A-14/1-2014-0001

"Bringázz a suliba"

A végső hajrá előtt Éva tanár nénink motivált bennünket! Összehívta a biciklis csapatot, és elmondta kinek mennyi pontja van. Auxi Kornél, 99 pont, Auxi Dorina 97 pont, Barócsi Gábor 96 pont, Fehér Vanda Petra, 94 pont, Vakály Vanessza 92 pont. Nagyon szoros a verseny az első helyezésért. Hajrá...

Egészségnap

Az „Egészségünkre- Egészségfejlesztés kicsiknek és nagyoknak” című pályázatunk keretében, egészségnapon veszünk részt. Igazgatónőnk beszámolt róla, hogy ezen a napon Budapestről trénerek érkeznek hozzánk sok-sok szabadtéri sportos játékkal. Izgatottan várjuk ezt a napot, hiszen az egész...

"Bringázz a suliba"

A jó időnek köszönhetően, egyre többen vesznek részt a "Bringázz a suliba" programunkba! Így már 6 tanulóval bővült a versenyzők száma! Sőt! Egyik napon a szomszédos településről is busz helyett biciklivel jöttek a gyerekek iskolába. Így összesen azon a napon 20km-t tekertek! Szép teljesítmény,...

Víz ballonok érkeztek

Az egészség pályázat keretében, két darab vízgépet használhatunk iskolánkban. A gyerekeké a folyosón található és a nap bármely szakaszában ihatunk belőle. Van még egy gép az a nevelőiben van a tanáraink részére. Mindenki a saját poharával használja. Nagyon üdítő tud lenni egy-egy fárasztó tesi óra...

Bicikli túra az új kerékpárokkal

Alig vártuk a napot, hogy kipróbálhassuk az új kerékpárokat. Gyönyörűen sütött a nap, így nagyon jól éreztük magunkat. Kipróbáltuk a bicikliket, terepen és közúton is. Nagyon jol fel vannak szerelve! Élmény a biciklizés ilyen korszerű kerékpárokkal.

Lezárult a méhek pályázat

Ismét nagy lelkesedéssel készültünk a második rajz pályázatra. Nagyon sok plakát készült. Összesen 36 db. Kíváncsian várjuk, hogy ki lesz a győztes és milyen ajándékok várnak ránk.

Úszni járunk

Megkezdődött iskolánkban az úszás oktatás is. Iskolánkban 10 tanuló vehet részt úszás órákon. Úgynevezett jutalom az egész évben teljesített munkánkért.  Testnevelő tanárunk kíséretével 15 alkalommal járunk úszni. Nagyon szeretjük ezt az órát! Ki is kapcsolódunk és még egészséges is.

"Bringázz a suliba"

Bicikli pontok Közeleg az év vége ezért újra összesítettük a biciklis pontokat. Első helyen:Auxi Kornél, második helyen:Auxi Dorina, harmadik helyen:Barócsi Gábor áll. Nagyon izgalmas a pontgyűjtés a végsőhajrában.

Előadások kicsiknek

Iskolánkban Dr. Székely Anita doktor nő tart előadást Nekünk minden héten. Nagyon izgalmasak ezek a délutánok. Doktor néni az eredményes délutánainkért sokszor motivál bennünket. Mindig olyan témákról beszél ami érdekel minket. Nagyon szeretünk az előadásaira járni.

Előadások nagyoknak

Már korábban beszámoltunk arról, hogy iskolánkban Dr. Székely Anita doktornő tart nekünk előadásokat. A nagy lelkesedés még mindig tart, hiszen minden egyes előadáson telt ház fogadja a doktornőt! Nagyon szeretjük őt hallgatni, hiszen mindig motivál bennünket.Az előadásai érdekesek, színvonalasak....